Fredagslistan

VECKAN SOM GÅTT: I morse vaknade jag och trodde att det var måndag, bara för att jag inte var in till kontoret igår. Det är så mycket skönare att tro det och sedan upptäcka att det är fredag, än tvärt om tro att veckan snart är slut bara för att inse att den just har börjat. Ändå är det lite jobbigt att tiden alltid går så fort.

VECKANS SÄMSTA: Det kändes livsfarligt att försöka cykla till och från jobbet i måndags. Bitvis var det slät is eller barmark, men på ett par ställen hade slask fryst till is med upp till decimeterdjupa spår i! Jag har bojkottat cykeln sedan dess.

VECKANS BÄSTA: I måndags var vi nära att missa ridlektionen för att det var så mycket köer ut på Ekerö, men just när vi var på väg att ge upp släppte det. På grund av köerna var det flera som inte tog sig till stallet, så vi var bara tre stycken och hade nästan privatlektion.

VECKANS PROJEKT: Jag jobbar på att bocka av fler mål på min day zero-lista. Förra året var jag inte så effektiv, så nu har jag lite bråttom. Den här veckan har jag gjort förberedelser för att klara av tre av målen.

DAGENS KLÄDSEL: Svarta jeans och en gråbeige stickad tröja.

DAGENS HUMÖR: Har din måndag på magiskt vis förvandlats till fredag så kan humöret inte vara annat än bra. Dessutom hade jag hela dagen för mig själv igår och är idag sällskapssjuk och tillbaka på kontoret.

VECKANS TRÄNING: Så här långt har veckan förlöpt som planerat med ridning, löpning, pt- och lunchpass. Passet på fredagslunch har de dock valt att korta ner till 30 minuter, och tagit bort bålstyrkan från. Det var bara yoga idag, men det var ändå ett väldigt skönt pass.
Inspirationen till fredagslistan kommer från Anja.

Lämna en kommentar