Utvärdering: mars 2015

I och med förkylningen i början av månaden känns det verkligen som att träningsinsatsen under mars blev lidande. Lägg till en födelsedag, en trettioårsfest och lite för mycket att göra både privat och på jobbet, och vi har en riktig kaosmånad. Det är först nu på slutet som det lugnat ner sig lite och jag inte känner det som att jag har nerverna utanpå längre. Det känns också som att jag fått fnurr på träningen igen, och det är ett pass till som inte kommit med i statistiken nedan (klicka på bilderna för att få upp en större version).

Antal pass uppdelat på träningsform
pass_träningsform2

Tid per träningsform och vecka
tid_träningsform2

Pass per träningsform och dag
marsöversikt

Utöver träningen så har jag testat på ett nytt recept, nämligen paj med butternutpumpa. Just veckans vegetariska behöver jag ofta inspiration till, så då är det ett ypperligt tillfälle att prova nya rätter (även om det ofta blir improviserade grytor).
Den tidigare nämnda trettioårsfesten var en riktig succé, och det kommer att komma ett inlägg om den så fort jag lyckats knåpa ihop det.

Lämna en kommentar