Planer v.12 2024

Mitt mission att hämta ut ett försvunnet paket i fredags lyckades, naprapatbesöket var välbehövligt och helgen har varit lugn. Jag känner mig utvilad, vilket är bra för den här veckan är det mycket som händer.

Idag är en vanlig måndag med PT-pass och stallbesök, och både morgondagen och torsdag är vanliga dagar utan större utsvävningar. Onsdag däremot börjar med återbesök hos naprapaten och slutar med en AW med samtal om ”tech, kvinnor och hur vi formar världen”. På fredag ska vi ha AW med mina föräldrar, och det är bara inledningen på en fullchokad helg. Mamma och jag ska på trädgårdsmässan på lördag, och efter det ska jag träffa en av TT-tjejerna för att gå på dels en annan TT-kompis utställning och dels gå på konsert och se Thundermother. På söndag har vi bjudit in Axels föräldrar på middag och för att få hjälp att sätta upp vår TV på väggen. Det blir med andra ord full fart större delen av veckan, och jag har tänkt flexa ut tidigare på fredag för att känna att jag hinner med mig själv.

TräningLunchMiddag
PT-pass, överkropp
Ridning
ResterTeriyakikyckling
LöpningTeriyakikycklingVegetarisk sloppy Joe
VilaVegetarisk sloppy JoeÄta ute?
Yoga?Panerad halloumi
BenPanerad halloumiÄta ute
LöpningUteFläskfärsrigatoni?
Yoga??

Lämna en kommentar