Planer v.48 2021

I helgen så hände det inte jättemycket, vilket var skönt. Jag var ute och sprang ett par timmar i lördags, och igår var jag hemma hos mina föräldrar på adventsfika. Vi har fått upp en del pynt hemma, men jag har inte riktigt lyckats förstå att december börjar den här veckan. Förutom chocken så tror jag ändå att jag är rätt så förberedd.

Vi ska på familjefotografering med Axels familj på lördag. På kvällen ska vi äta middag tillsammans. På söndag är vi bjudna på adventsfika hos en i Team Törley.

Den här veckan är det HelloFresh som står för fyra av middagarna. Vi ska testa och se hur de är i jämförelse med Linas matkasse.

TräningLunchMiddag
RidningCarbonaraVietnamese-style tacos
LöpningVietnamese-style tacosFetaostgratinerad paprika m linser & vitlöksyoghurt
PT-passFetaostgratinerad paprika m linser & vitlöksyoghurtPankopanerat fläskkött
LöpningPankopanerat fläskköttHalloumifritters
Yoga?Krämig pasta
Löpning?Bortbjudna
Yoga??